tnet trade autóalkatrészek, ablaktörlõ lapátok,Master Sport,kipufogók,katalizátorok,rezgéscsövek,felszerelési cikkek,gyertyakulcsok,hátsólámpák,prizmák,dugaljak,dugvillák,futómûalkatrészek,Nagares relé,lengéscsillapítók,kuplungtárcsák,Wartburg alkatrészek,Trabant alkatrészek,lengyel autóalkatrész autóalkatrész,ablaktörlõ lapát,Master Sport,kipufogó,katalizátor,rezgéscsõ,felszerelési cikkek,gyertyakulcs,hátsólámpa,prizma,dugalj,dugvilla,futómûalkatrész,Nagares relé,lengéscsillapító,kuplungtárcsa,Wartburg alkatrészek,Trabant alkatrészek,lengyel autóalkatrész
TNET-TRADE autóalkatrész webáruház
TNET saját import
alkatrészek,ablaktörlõ lapát,Master Sport,kipufogó,katalizátor,rezgéscsõ,felszerelési cikkek,gyertyakulcs,hátsólámpa,prizma,dugalj,dugvilla,futómûalkatrész,Nagares relé,lengéscsillapító,kuplungtárcsa,Wartburg alkatrészek,Trabant alkatrészek,lengyel autóalkatrész
autóalkatrész akciók
szolgáltatásaink
Tnet-trade elérhetõségek
TNET-TRADE KFT
Letöltés
autóalkatrész webshop, online áruház,ablaktörlõ lapát,Master Sport,kipufogó,katalizátor,rezgéscsõ,felszerelési cikkek,gyertyakulcs,hátsólámpa,prizma,dugalj,dugvilla,futómûalkatrész,Nagares relé,lengéscsillapító,kuplungtárcsa,Wartburg alkatrészek,Trabant alkatrészek,lengyel autóalkatrész
skype tnettrade

Cégünk GOP-2008-2.2.1 pályázat keretében
vállalatirányítási rendszer bevezetését hajtotta végre az Európai
Unió támogatásával, Európai Regionális Fejlesztési Alap
társfinanszírozásával.

ablaktörlõ lapát,Master Sport,kipufogó,katalizátor,rezgéscsõ,felszerelési cikkek,gyertyakulcs,hátsólámpa,prizma,dugalj,dugvilla,futómûalkatrész,Nagares relé,lengéscsillapító,kuplungtárcsa,Wartburg alkatrészek,Trabant alkatrészek,lengyel autóalkatrész
banner_2

Saját import => Rezgéscsövek

 

Rezgéscsöveink beszállítója az egyik leginnovatívabb lengyel gyártó a JMJ. Gyártórendszerének folyamatos fejlesztésével, minőségi alapanyagok felhasználásával kiemelkedően megbízható termékeket állít elő.  Valamennyi kipufogó rezgéscsövünk erősített kivitelű az alábbi képen látható rétegződéssel.

 

A krómacél huzalból készült erősítő szövetek nem hajlamo-sak a korrózióra, így a rezgés-csillapító cső élettartama jóval hosszabb a galvanikus eljárá-ssal kezelt alapanyagokból készült termékeknél. A gyártó folyamatos fejlesztésének e-redményéül az automatizált nagyteljesítményű gyártóbe-rendezéseknek köszönhetően a minőségi alapanyagok hasz-nálata nem eredményez nagyobb árakat.

 

Az erősített kivitelű rezgéscsöveknek többféle kivitelét forgalmazzuk, melyek az következő táblázat szerinti sajátosságokkal és előnyökkel rendelkeznek.

 

Rezgéscső kivitelek

 

            

 Sima nyakú kivitel

3 rétegű rezgéscsillapító egyszerű karimás nyakkal. Előnye az olcsóság. Beépítésénél figyelmet kell fordítani a minőségi hegesztésre. A túlzott hőbevitel elégetheti a krómacél szövetet a karima nyakrészénél. Természetesen szakműhelyi beszereléssel és CO2 védőgázas hegesztéssel elkerülhető a hibás beépítés.

 

 Toldott nyakú kivitel

3 rétegű rezgéscsillapító toldott (hosszított) nyakrésszel. A legkedveltebb kivitel, mert a hosszított nyak miatt a beépítéskor létesítendő hegesztési varrat hőhatásövezete távol van a krómacél huzal bekötésétől. Egy esetleges túlzott hőbevitel sem okoz kárt a rezgéscső elemeiben valamint a beépítésnél nagyobb szabadságot ad a toldott rész. A sima nyakú kiviteltől kb. 5%-al drágább.

 

  Mindkét belső krómacélhuzalból készült kivitelre jellemző, hogy a huzalszövet hangtompító hatást fejt ki.

 

  

 

 

 VW- Belső gégecsöves kivitel

3 rétegű rezgéscsillapító, melyet belső erősítésként gégecsővel szereltek. Kevésbé érzékeny a beépítéskori hegesztési hőbevitelre, mint a sima nyakú kivitel. Ilyen kivitelű rezgéscsöveket alkalmaznak a VW kipufogótorok közelében. Természetesen a kipufogórendszer bármely pontján alkalmazhatunk ilyen kivitelű rezgéscsöveket. Belső névleges átmérője állandó értékű. Nem tapasztalható a belső krómacélhuzalos erősítésű kivitelekre jellemző enyhe szűkítő hatás, valamint a kipufogócső átfedéssel történő toldásához egy ütköző váll van kialakítva a nyakrész belsejében.

 

Rezgéscső méretválaszték

Sima nyakú kivitel

Toldott nyakú kivitel

VW - gégecsöves kivitel

 

 

45 x 100

 

45 x 100

 

 

45 x   94

45 x 150
45 x 150
50 x 100
45 x 200
45 x 200
55 x 105
45 x 230

45 x 230

60 x 114

45 x 260

45 x 260

 

45 x 280

45 x 280

 

50 x 100

50 x 100

 

50 x 150

50 x 150

 

50 x 200

50 x 200

 

50 x 230

50 x 230

 

50 x 260

50 x 260

 

50 x 280

50 x 280

 

55 x 100

55 x 100

 

55 x 150

55 x 150

 

55 x 200

55 x 200

 

55 x 230

55 x 230

 

55 x 260

55 x 260

 

55 x 280

55 x 280

 

60 x 200

60 x 200

 

60 x 230

60 x 230

 

60 x 260

60 x 260

 

60 x 280

60 x 280

 

64 x 200

64 x 200

 

64 x 230

64 x 230

 

64 x 260

64 x 260

 

64 x 280

64 x 280

 

 

Rezgéscső méretválaszték teherautókhoz

Teharautókhoz és haszonjárművekhez az alábbi méretű rezgéscsöveket kínáljuk (csak sima nyakú kivitelben):

    • 70 x 200 mm
    • 75 x 200 mm
    • 80 x 200 mm
    • 90 x 200 mm

 

Speciális rezgéscsövek

.

Ezekkel a rezgéscsőjavítókkal megszűntethetőek az adott típus kipufogórendszererére jellemző leggyakoribb meghibásodások. A speciális rezgéscsőelemek beépítésével nem szükséges a kipufogógyártók által gyártott teljes kipufogóelem megvásárlása, mely a tartalmazott rezgéscső miatt  minden esetben a legdrágább elemek közé tartozik. Ezeknek az elemeknek a kialakítása olyan, hogy a régi elem cseréje helyetti többletmunkával megnövekedett javítási költség ellenére is előnyösebb költségszint érhető el elfogadható műszaki tartalom mellett.

.

 

 1. Fiat Punto 1.1  -  leömlőcső javító

Ez a rezgéscsöves javítóelem a Fiat Punto 1.1 1993/01-1999/08 leömlőcsövének javítására szolgál. A gyári kialakítású elem a képen látható javítóelemnek megfelelően nem kör keresztmetszetű, hanem ovális.

 

 

 2. Renault Megane  -  középdob javító

Ez a rezgéscsöves javítóelem a Renault Megane 1.4i 51kW 1996-1999/07 és az 1.6i 66kW 1996-2002/10 típusok középdobjainak (a képen 21.67 POLMOstrów cikkszámmal) javítására szolgál. Általában a középdob rezgéscsöves vége hibásodik meg. A kínált javítóelem kialakítása olyan, hogy még hegeszteni sem szükséges, hanem a meghibásodott középdobot a megfelelő helyen elvágva kipufogóbilinccsel rögzíthető.

 

 

 3. Renault Megane 2  -  egybeépített leömlőcső-katalizátor együttes javítására

 

Ez a rezgéscsöves javítóelem a Renault Megane 2 1.4i16V 2002/10-2004/08 1.6i 2002/10- típusok leömlőcsővel egybeépített katalizátorának javítására szolgál. A gyári kialakítás olyan, hogy a karima a rezgéscső tövére szögben van hegesztve, ezért javítása egyszerű rezgéscsillapító cső beépítésével igen körülményes.

 

 4. VW Passat 1.9D  -  leömlőcső javítására

Ez a rezgéscsöves javítóelem a VW Passat 1.9D 1991/08-1993/09 50kW (szívódízel) leömlőcsövének javítására szolgál. Tekintettel arra, hogy a rezgéscső kivágása és esetlegesen új közönséges rezgéscső beépítése a túl szűk hely miatt körülményes, ez a karimával szerelt elem jobban biztosítani tudja a megfelelő minőségű javítást.

 

 5. VW Golf 4  1.6i  -  leömlőcső javítására

Ez a rezgéscsöves javítóelem az alábbi VW 1.6-os típuscsaládok Y-csövének javítására szolgál:

  • Seat Toledo 1.6i 16V            1998/11 - 2005/10
  • Seat Leon 1.6i 16V 100HP  2001/05 - 2005/10
  • Skoda Octavia 1.6i 75HP     1996/10 - 2004/09
  • Skoda Octavia 1.6i 100HP   1997/02 - 2004/09
  • VW Golf 4  1.6i 100HP Hb.   1997/10 - 2004/06
  • Audi A3 1.6i 101HP               1996/09 - 2003/06

A képen látható komplett elem cseréjével lényegesen könnyebben és költséghatékonyabban elvégezhető a meghibásodásra hajlamos katalizátorral egybeépített Y-cső rezgéscsöveinek javítása.

 

 

 6. Skoda Octavia 1.6i  -  leömlőcső javítására

Ez a rezgéscsöves javítóelem a Skoda Octavia 1.6i rezgéscsővel egybeépített elem javítására szolgál, olymódon, hogy a konstrukciósan gyenge egy rezgéscsöves kivitelt cseréli le a Golf 4 -esnél megszokott kialakítású elemre. Ez azzal az előnnyel jár, hogy az így átakított Y-cső sokkal jobban bírja az üzemi igénybevételt, mintha a gyári rezgéscső elemet cserélnék ki.

 

 7. Peugeot 206 1.1i - 1.6i  -  katalizátor alatti leömlőcső javítására

Ez a javítóelem a Peugeot 206 1.1i-1.4i-1.6i katalizátor alatti csőrész javítására szolgál.

 

 8. Daewoo Matiz  -  katalizátoros leömlőcső és középdob közötti csatlakozás javítására

Ez a javítóelem a Daewoo Matiz katalizátoros leömlőcső és a középdob közötti karimás csatlakozóelem javítására szolgál. Figyelem: a képen látható POLMOstrów gyártmányú 05.43 cikkszámú elsődob nincs egybeépítve a katalizátorral, mint a gyári kipufogórendszer.

 

 

 

sitemap - honlaptérkép
FutureWebDesign - weblapkészítés honlapkészítés webdesign tnet trade autóalkatrész kereskedés - elérhetõségek