Rezgéscsöveink beszállítója az egyik leginnovatívabb lengyel gyártó a JMJ. Gyártórendszerének folyamatos fejlesztésével, minőségi alapanyagok felhasználásával kiemelkedően megbízható termékeket állít elő. Valamennyi kipufogó rezgéscsövünk erősített kivitelű az alábbi képen látható rétegződéssel.
| A krómacél huzalból készült erősítő szövetek nem hajlamo-sak a korrózióra, így a rezgés-csillapító cső élettartama jóval hosszabb a galvanikus eljárá-ssal kezelt alapanyagokból készült termékeknél. A gyártó folyamatos fejlesztésének e-redményéül az automatizált nagyteljesítményű gyártóbe-rendezéseknek köszönhetően a minőségi alapanyagok hasz-nálata nem eredményez nagyobb árakat. |
Az erősített kivitelű rezgéscsöveknek többféle kivitelét forgalmazzuk, melyek az következő táblázat szerinti sajátosságokkal és előnyökkel rendelkeznek.
Rezgéscső kivitelek |
|
Sima nyakú kivitel 3 rétegű rezgéscsillapító egyszerű karimás nyakkal. Előnye az olcsóság. Beépítésénél figyelmet kell fordítani a minőségi hegesztésre. A túlzott hőbevitel elégetheti a krómacél szövetet a karima nyakrészénél. Természetesen szakműhelyi beszereléssel és CO2 védőgázas hegesztéssel elkerülhető a hibás beépítés. Toldott nyakú kivitel 3 rétegű rezgéscsillapító toldott (hosszított) nyakrésszel. A legkedveltebb kivitel, mert a hosszított nyak miatt a beépítéskor létesítendő hegesztési varrat hőhatásövezete távol van a krómacél huzal bekötésétől. Egy esetleges túlzott hőbevitel sem okoz kárt a rezgéscső elemeiben valamint a beépítésnél nagyobb szabadságot ad a toldott rész. A sima nyakú kiviteltől kb. 5%-al drágább. Mindkét belső krómacélhuzalból készült kivitelre jellemző, hogy a huzalszövet hangtompító hatást fejt ki. VW- Belső gégecsöves kivitel 3 rétegű rezgéscsillapító, melyet belső erősítésként gégecsővel szereltek. Kevésbé érzékeny a beépítéskori hegesztési hőbevitelre, mint a sima nyakú kivitel. Ilyen kivitelű rezgéscsöveket alkalmaznak a VW kipufogótorok közelében. Természetesen a kipufogórendszer bármely pontján alkalmazhatunk ilyen kivitelű rezgéscsöveket. Belső névleges átmérője állandó értékű. Nem tapasztalható a belső krómacélhuzalos erősítésű kivitelekre jellemző enyhe szűkítő hatás, valamint a kipufogócső átfedéssel történő toldásához egy ütköző váll van kialakítva a nyakrész belsejében. |
Rezgéscső méretválaszték |
Sima nyakú kivitel | Toldott nyakú kivitel | VW - gégecsöves kivitel |
| 45 x 100 | | 45 x 100 | | 45 x 94 |
45 x 150 | 45 x 150 | 50 x 100 |
45 x 200 | 45 x 200 | 55 x 105 |
45 x 230 | 45 x 230 | 60 x 114 |
45 x 260 | 45 x 260 | |
45 x 280 | 45 x 280 | |
50 x 100 | 50 x 100 | |
50 x 150 | 50 x 150 | |
50 x 200 | 50 x 200 | |
50 x 230 | 50 x 230 | |
50 x 260 | 50 x 260 | |
50 x 280 | 50 x 280 | |
55 x 100 | 55 x 100 | |
55 x 150 | 55 x 150 | |
55 x 200 | 55 x 200 | |
55 x 230 | 55 x 230 | |
55 x 260 | 55 x 260 | |
55 x 280 | 55 x 280 | |
60 x 200 | 60 x 200 | |
60 x 230 | 60 x 230 | |
60 x 260 | 60 x 260 | |
60 x 280 | 60 x 280 | |
64 x 200 | 64 x 200 | |
64 x 230 | 64 x 230 | |
64 x 260 | 64 x 260 | |
64 x 280 | 64 x 280 | |
Rezgéscső méretválaszték teherautókhoz |
| Teharautókhoz és haszonjárművekhez az alábbi méretű rezgéscsöveket kínáljuk (csak sima nyakú kivitelben): • 70 x 200 mm • 75 x 200 mm • 80 x 200 mm • 90 x 200 mm |
Speciális rezgéscsövek
.
Ezekkel a rezgéscsőjavítókkal megszűntethetőek az adott típus kipufogórendszererére jellemző leggyakoribb meghibásodások. A speciális rezgéscsőelemek beépítésével nem szükséges a kipufogógyártók által gyártott teljes kipufogóelem megvásárlása, mely a tartalmazott rezgéscső miatt minden esetben a legdrágább elemek közé tartozik. Ezeknek az elemeknek a kialakítása olyan, hogy a régi elem cseréje helyetti többletmunkával megnövekedett javítási költség ellenére is előnyösebb költségszint érhető el elfogadható műszaki tartalom mellett.
.
1. Fiat Punto 1.1 - leömlőcső javító |
Ez a rezgéscsöves javítóelem a Fiat Punto 1.1 1993/01-1999/08 leömlőcsövének javítására szolgál. A gyári kialakítású elem a képen látható javítóelemnek megfelelően nem kör keresztmetszetű, hanem ovális.
2. Renault Megane - középdob javító |
Ez a rezgéscsöves javítóelem a Renault Megane 1.4i 51kW 1996-1999/07 és az 1.6i 66kW 1996-2002/10 típusok középdobjainak (a képen 21.67 POLMOstrów cikkszámmal) javítására szolgál. Általában a középdob rezgéscsöves vége hibásodik meg. A kínált javítóelem kialakítása olyan, hogy még hegeszteni sem szükséges, hanem a meghibásodott középdobot a megfelelő helyen elvágva kipufogóbilinccsel rögzíthető.
3. Renault Megane 2 - egybeépített leömlőcső-katalizátor együttes javítására |
Ez a rezgéscsöves javítóelem a Renault Megane 2 1.4i16V 2002/10-2004/08 1.6i 2002/10- típusok leömlőcsővel egybeépített katalizátorának javítására szolgál. A gyári kialakítás olyan, hogy a karima a rezgéscső tövére szögben van hegesztve, ezért javítása egyszerű rezgéscsillapító cső beépítésével igen körülményes.
4. VW Passat 1.9D - leömlőcső javítására |
Ez a rezgéscsöves javítóelem a VW Passat 1.9D 1991/08-1993/09 50kW (szívódízel) leömlőcsövének javítására szolgál. Tekintettel arra, hogy a rezgéscső kivágása és esetlegesen új közönséges rezgéscső beépítése a túl szűk hely miatt körülményes, ez a karimával szerelt elem jobban biztosítani tudja a megfelelő minőségű javítást.
5. VW Golf 4 1.6i - leömlőcső javítására |
Ez a rezgéscsöves javítóelem az alábbi VW 1.6-os típuscsaládok Y-csövének javítására szolgál:
-
Seat Toledo 1.6i 16V 1998/11 - 2005/10
-
Seat Leon 1.6i 16V 100HP 2001/05 - 2005/10
-
Skoda Octavia 1.6i 75HP 1996/10 - 2004/09
-
Skoda Octavia 1.6i 100HP 1997/02 - 2004/09
-
VW Golf 4 1.6i 100HP Hb. 1997/10 - 2004/06
-
Audi A3 1.6i 101HP 1996/09 - 2003/06
A képen látható komplett elem cseréjével lényegesen könnyebben és költséghatékonyabban elvégezhető a meghibásodásra hajlamos katalizátorral egybeépített Y-cső rezgéscsöveinek javítása.
6. Skoda Octavia 1.6i - leömlőcső javítására |
Ez a rezgéscsöves javítóelem a Skoda Octavia 1.6i rezgéscsővel egybeépített elem javítására szolgál, olymódon, hogy a konstrukciósan gyenge egy rezgéscsöves kivitelt cseréli le a Golf 4 -esnél megszokott kialakítású elemre. Ez azzal az előnnyel jár, hogy az így átakított Y-cső sokkal jobban bírja az üzemi igénybevételt, mintha a gyári rezgéscső elemet cserélnék ki.
7. Peugeot 206 1.1i - 1.6i - katalizátor alatti leömlőcső javítására |
Ez a javítóelem a Peugeot 206 1.1i-1.4i-1.6i katalizátor alatti csőrész javítására szolgál.
8. Daewoo Matiz - katalizátoros leömlőcső és középdob közötti csatlakozás javítására |
Ez a javítóelem a Daewoo Matiz katalizátoros leömlőcső és a középdob közötti karimás csatlakozóelem javítására szolgál. Figyelem: a képen látható POLMOstrów gyártmányú 05.43 cikkszámú elsődob nincs egybeépítve a katalizátorral, mint a gyári kipufogórendszer.