Saját import => Kipufogó szerelékek
A csőtoldások rögzítéséhez igen masszív és jól azonosíthatóan feliratozott alaplemezzel szerelt bilincseket ajánlunk kétféle szárátmérővel, a következő méretekben: | M8-as | ø 38 mm ø 42 mm ø 45 mm ø 48 mm ø 50 mm ø 52 mm ø 54 mm ø 56 mm ø 58 mm ø 60 mm ø 65 mm ø 70 mm | M10-es | ø 48 mm ø 50 mm ø 52 mm ø 54 mm ø 56 mm ø 58 mm ø 60 mm ø 65 mm ø 70 mm ø 75 mm | | A francia -és egyéb- járműtípusoknál széleskörűen elterjedt kúpos csővégződések vagy tűzkarikás közbetéttel rendelkező kipufogórendszer illesztések rögzítésére szolgálnak ezek a kúpos csőbilincsek. Az alábbi kivitelekben kínáljuk: | 1. kivitel: Méretválaszték: ø 53 mm ø 58 mm ø 66 mm ø 69 mm | | | 2. kivitel: Méretválaszték: ø 70 mm ø 80 mm | | A francia -és egyéb- járműtípusoknál, katalizátorvégződéseknél széleskörűen elterjedt kúpos csővégződések javítására szolgáló elemek. Sok esetben nagyon költséghatékonyan alkalmazható a sérült vagy korrodált kúpos csővégződés javítására, valamint a negatív kúpos elemmel és kúpos csőbilinccsel kombinálva alkalmas tűzkarikás illesztések kiváltására is. A fotó melletti vázlatrajz bal oldali eleme a kúpos csővég (tölcsér), míg a jobb oldali elem a negatív kúpos kialakítás, mely jelenleg az alábbi méretekben kapható: | kúpos csővég (tölcséres kivitel) | ø 45 mm ø 50 mm ø 55 mm ø 60 mm | negatív kúpos csővég (visszakúpos kivitel) | ø 45 mm ø 50 mm ø 55 mm ø 60 mm | | Kipufogórendszerek építésénél vagy a rendszer elemeinek részleges javításánál előnyösen alkalmazhatóak a bilincsezhető csőtoldalékok. Az ilyen típusú elemek felhasználásával nagyon költséghatékony javítás végezhető. A képnek megfelelően párban kapható toldóelemeket az alábbi külső csőátmérőkhöz illeszkedve forgalmazzuk: d = | • 38mm • 40mm • 42mm • 45mm • 50mm • 60mm | A toldóelem anyaga vékonyfalú tűzihorganyzott acélcső, így nem igényel külön felületkezelést. | | | Közbetétcső, a két végén kibővítve bilincses szereléshez az alábbi méretekben: d = ø45 x 200 mm d = ø50 x 200 mm d = ø55 x 200 mm d = ø60 x 200 mm | Az Opel Astra F 1996 előtt gyártott járműveinek hátsó kipufogódobját a jobb oldali képen látható dobtestbilincs segítségével lehet a karosszériához függeszteni. A kínálatunkban szereplő dobtestbilincset nagyon esztétikus kivitelben rögzítőcsavarral együtt forgalmazzuk. Alkalmas továbbá kipufogórendszerek építésénél hátsódobok speciális felfüggesztésére, például sportdoboknál. Kínálatunkban megtalálható továbbá a Peugeot 205 járműtípusok hengeres dobtestjeinek felfüggesztésére szolgáló dobtestbilincs, mely a bilincs két oldalán elhelyezkedő szarv típusú felfüggesztőkampóval rendelkezik. | | A Volkswagen járműtípusok gyári kivitelű kipufogódobjainak csöveit speciális csőbilinccsel rögzítik a csővégek átfedése nélkül. Kínálatunkban a legelterjedtebb méretekben kapható: Ø43 x 125 mm (48.5) - R.412 (Bo265-118) Ø46 x 95 mm (50.5) - R.423 (Bo265-129) Ø51 x 125 mm (54.5) - R.434 (Bo265-459) Ø56 x 125 mm (60.5) - R.401 (Bo265-119) Ø60 x 125 mm (64.5) - R.494 (Bo265-955) Ø64 x 125 mm (69.5) - R.406 (Bo265-xxx) A leggyakoribb alkalmazások: Seat Ibiza 93-, Toledo 99- • Skoda Octavia 96/10- • VW Bora 98/09-, Polo 94/10-01/09, Vento 92-97. | | Sérült karimás kötések vagy tömítetlen tűzkarikás illesztések kiváltására, továbbá kis szögelhajlást lehetővé tévő csőkötések létesítésére alkalmas javítóelem. Kiválóan alkalmazható kipufogórendszerek építésénél. Kínálatunkban az alábbi külső csőátmérőkhöz igazodva kapható: d = 50mm d = 60mm | | A sportcélokra kifejlesztett gáznyomásnövelők középdob előtti beszerelésével az alábbi kedvező hatások érhetők el: • motorteljesítménynövekedés • nyomatéknövekedés • menetdinamika javulása. A gáznyomásnövelő a kipufogógáz gyorsítására szolgál. A gázok örvénylő mozgását valósítja meg, ami így a kipufogórendszerben felgyorsul. A kipufogógázok áramlása közben a kipufogórendszerben nyomáskülönbségek alakulnak ki, létrejön a „huzat”, miáltal a kipufogógázok a külső tér felé felgyorsulva áramlanak. Ez eredményezi az égéstér jobb öblítését és lehetővé teszi annak teljes feltöltődését levegő-üzemanyag keverékkel. A gáznyomásnövelő előnyösen alkalmazható a motor teljesítményének és rugalmasságának növelésére minden fordulatszámtartományban. Ez a hatás különösen jól érvényesül sportlégszűrővel kombinálva. Gáznyomásnövelő méretválaszték | Rövid kivitel (hossza: 300mm) | Normál kivitel (hossza: 400mm) | S45M: 300mm, Ø 45mm csővel S50M: 300mm, Ø 50mm csővel S55M: 300mm, Ø 55mm csővel S60M: 300mm, Ø 60mm csővel | S45: 400mm, Ø 45mm csővel S50: 400mm, Ø 50mm csővel S55: 400mm, Ø 55mm csővel S60: 400mm, Ø 60mm csővel | OPEL kipufogó karimajavító elemek | d=45mm t=86mm | d=50mm t= xx mm | | cikkszámok | | Karima | 17.1069 | 17.1070 | | Karima toldattal | 17.1071 | 17.1072 | | Tűzkarika | P.225 • 17.0772 | P.226 • 17.0578 | | Kipufogócsavar | A.534 • 17.1039 | A.534 • 17.1039 | | Rugó kipufogócsavarhoz | M.250 • 17.1038 | M.250 • 17.1038 | | Anya kipufogócsavarhoz | M8x1,25 • 17.1147 | M8x1,25 • 17.1147 | | Lengyel gyártmányú tűzalus bevonatú kipufogócsöveket forgalmazunk kizárólag 2m-es hosszban, az alábbi csőátmérőkkel: d=45, 50, 55, 60, 65, 70 mm A csövek falvastagsága 1,5mm. Minősége teljesen megegyezik az általunk forgalmazott kipufogó doboknál alkalmazott csövekkel. | Kipufogó csőívek javításához kínálunk a képen látható 90°-os ívekkel rendelkező tűzialumíniumos, hajlított kipufogócsövet az alábbi méretekben: • d= 45 mm 8db 90°-os ívvel, • d= 50 mm 11db 90°-os ívvel, • d= 55 mm 8db 90°-os ívvel, • d= 60 mm 8db 90°-os ívvel. A csövekből az átmérőhöz illeszkedő tetszőleges szögű acélcsőívek kialakíthatóak. A szerpentincsövek segítségével költséghatékony megoldáshoz juthatnak a kipufogórendszerek javítását végző szerviz műhelyek. | | | | G.025 Bo255-014 • ELA367 Renault 5, 19, 21, Peugeot | G.038 Bo255-025 • Fi113-919 VW Golf 2, Pa 88-96, T4 | G.040 Bo255-026 • ELA392 Renault 19 dízel | | | | | | | G.055 Bo255-033 • ELA - - - Peugeot 106,206,306,Partner | G.056 Bo255-034 • ELA - - - VW Golf 3, Pa 94-96, T4 | G.057 Bo255-176 • ELA- - - | | | | | G.070 Bo255-051 • ELA - - - Ford Escort, Mondeo 93- | G.072 Bo255-052 • ELA - - - Ford Mondeo 93-00 | G.073 Bo255-054 • ELA - - - VW Golf 4, Seat, Skoda | G.090 Bo255-076 • ELA512 Fiat Tipo, Uno, Brava | | | | | G.098 Bo255-084 • ELA - - - | G.101 Bo255-086 Audi A4, VW Pa 96-05 | G.103 Bo255-088 VW T4 96-03 | G.105 Bo255-092 • ELA - - - | | | | | G.125 Bo255-095 • ELA - - - | G.126 Bo255-098 Audi A4 94-01 | G.130 Bo255-102 VW Golf4,Pa, Sk Fabia | G.133 Bo255-104 Fiat Scudo | | | | | G.135 Bo255-112 • ELA - - - | G.140 Bo255-108 • ELA - - - | G.147 Bo255-146 • ELA - - - | G.150 Bo255-123 • ELA329 Mercedes 123,124,190 | | | | | G.156 Bo255-161 • ELA- - - Mercedes 123,124,190 | G.161 Bo255-188 • ELA - - - | G.166 Bo255-121 • ELA - - | G.167 Bo255-186 • ELA - - - | | | | | G.168 Bo255-191 • ELA- - - Peugeot 307 | G.174 Bo255-213 • ELA223 Dacia karika, kis vékony | G.178 Bo255-217 • ELA- - - Daewoo Kalos 02- | G.189 Bo255-262 • ELA - - - | | | | | G.191 Bo255-275 • ELA299 Mazda 121,323,626 | G.215 Bo255-338 • ELA217 Mercedes karika, zömök | G.231 Bo255-381 • ELA- - - OP Agila, Suzuki Wagon R+ | G.302 Bo255-428 • ELA- - - | | | | | | G.352 Bo255-593 • ELA394/12 Opel Astra G - oválfuratos | G.353 Bo255-593 • ELA258 Ford Escort, Fiesta -96 | | | | | | | G.465 Bo255-087 • ELA- - - | G.475 Bo255-151 • ELA- - - Renault Clio2, Thalia -hátsó | | | | | | | G.539 Bo255-754 • ELA211 Lada első kampós | | | | | | | G.777 Bo255-853 • ELA252 VW, Lada Szamara | G.785 Bo255-855 • ELA273 Fiat Tipo, Uno | G.793 Bo255-859 • ELA281 Opel hátsó - benzines | G.869 Bo255-911 • ELA336 Opel hátsó - dízel | | | | | G.873 Bo255-xxx • ELA- - - Renault Clio2, Thalia 1.5DCi | G.895 Bo255-xxx • ELA359 Suzuki Swift - hátsó | G.990 Bo255-973 • ELA341 Fiat Punto, Brava | G.995 Bo255-126 • ELA181 Ford Focus | | | | | G.- - - Bo255-xxx • ELA - - - xxx ... | G.- - - Bo255-xxx • ELA - - - xxx ... | G.- - - Bo255-xxx • ELA - - - xxx ... | G.- - - Bo255-xxx • ELA - - - xxx ... | Választékunk folyamatosan bővül. Az itt nem található típusokról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon. Régi keleti autótípusok felfüggesztőit itt nem ismertettük, de ezeket továbbra is raktáron tartjuk és rendelhetőek. | Számos kipufogó tömítést (fémtömítés, tűzkarika) forgalma-zunk a leggyakoribb alkalmazásokhoz. Ügyfeleink ezeket az alkatrészek menüpontban saját cikkszámunkon P.000 . . . U.000 (ezek a 2003-as kipufogókatalógusban lévő számok), vagy más gyártók (pl.Bosal) referenciaszámain kereshetik. Amennyiben nem találja a keresett cikkszámot kérje eladóink segítségét. | OPEL leggyakoribb tűzkarikái P.225 Ref: Fi121-947 • Bo256-859 OPEL "kicsi" | P.226 Ref: Fi121-951 • Bo256-860 OPEL "nagy" | Suzuki Swift leggyakoribb tűzkarikái P.027 Ref: Fi761-945 • Bo256-036 Suzuki Swift kipufogótorok és katalizátor közé | P.119 Ref: Fi791-943 • Bo256-215 Suzuki Swift katalizátor és kipufogóelemek közé | Egyéb szerelékek Természetesen a kínálat részét képezik a kipufogó rendszerelemek rögzítésére szolgáló csavarok, rugók és rézanyák is. A.534 + M.250 Ref: Bo258-794 + Bo251-860 Opel Astra F kipufogórendszerének összekötőelemei, mint a kategória egyik legáltalánosabb tételei | | Felhívjuk Tisztelt Látogatóink figyelmét, hogy kipufogórendszerek költséghatékony javításához kínálunk: • sima karimás rezgéscsöveket • toldott nyakú rezgéscsöveket • speciális rezgéscsöveket Részletes információt a rezgéscsöveket bemutató oldalon találhat! | Ez a javítóelem a Daewoo Matiz katalizátoros leömlőcső és a középdob közötti karimás csatlakozóelem javítására szolgál. A Peugeot 206 1.1i-1.4i-1.6i16V 2000-2007 modelljeinél gyakran korrodálódik a katalizátor alatti leömlőcső. A POLMOSTROW által gyártott elemmel költséghatékonyan javítható a katalizátor alatti csőrész. Rendelhető a P19.209 cikkszámon.
|